UX/UI dizajn web stranice izuzetno je važan korisnicima koji posjećuju vaš web. Ako imate web shop, onda je korisničko iskustvo važno i vama, a ne samo vašim posjetiteljima, odnosno kupcima. WordPress pokreće mnoge web trgovine, pa vjerojatno i vašu, s obzirom da čitate ovu objavu. 😉 Pa, ako i vi koristite WooCommerce dodatak za WordPress stranicu svoje web trgovine, u ovoj objavi možete saznati na koji ga način možete povezati sa knjigovodstvenim programom Synesis i dodatno optimizirate svoje poslovanje.

Povezivanje Woocommerce dodatka s programom Synesis

Povezivanjem Woocommerce trgovine sa Synesisom prvenstveno je moguće poslati šifrarnik artikala sa stanjem zaliha iz programa Synesis u WooCommerce te preuzeti narudžbe napravljene u web trgovini, kako biste na temelju njih u Synesisu mogli izraditi račune, a potom i ažurirati stanje zaliha.

Za ovu funkcionalnost u Synesisu morate imati module „Maloprodaja 2“ ili „Prodaja“ zajedno s modulom „Web trgovina“.

Povezivanje Woocommerce dodatka s programom Synesis

S WooCommerceom spajate se putem F5 eportal gdje odabirete WooCommerce. Za prijavu, potrebno je navesti web adresu vaše Internet trgovine, te unijeti Consumer Key i Consumer Secret.

To su podaci koje trebate definirati u samom WooCommerceu prije prijave preko eportala u Synesisu. Potom trebate odabrati prodavaonicu ili skladište u Synesisu na koji želite da se vaš web shop veže. U njoj pratite stanje zaliha, radite račune i sl.

Troškovi dostave

Što se tiče definiranja troškova dostave, u Synesisu  je prvo potrebno definirati posebnu grupu roba/usluga za sve troškove dostave. Dokument Grupa roba/usluga nalazi se u osnovnim podacima. Tu grupu potom trebate odabrati s desne strane u odjeljku Prodavaonica.

Same troškove dostave tretirate kao stavke, tj. u Synesisu ih šifrirate jednako kao i svaku drugu robu ili u slugu u dokumentu roba/usluga u Osnovnim podacima. Svakom ovako šifriranom trošku dostave u tom dokumentu pridružujete grupu koju ste prethodno odabrali.

Prilikom svake izrade računa program će za troškove dostave potražiti robu/uslugu iz ove grupe sa iznosom jednakim onom na narudžbi pa će tako trošak dostave automatski biti dodan kao stavka na računu.

Dodatne opcije

Ispod podataka za prijavu putem F5 eportal imate dodatne mogućnosti koje vam mogu biti korisne.

Kvačica na „Ažuriraj status narudžbe“ znači da će program pri spremanju automatski napravljenog računa promijeniti status narudžbe u WooCommerceu na „Completed“, odnosno „Izvršen“ kako to ne biste morali raditi ručno.

Ako su vam opisi robe detaljniji u WooCommerceu od onih u Synesisu, možete isključiti slanje podataka o opisu robe prilikom ažuriranja, a isto vrijedi i za slanje podataka o nazivu robe.

Ako želite slati samo podatke o šifri artikala i stanju zaliha, onda stavite kvačicu na opciju „Šalji samo podatke o stanju zaliha“.

Posljednja opcija “Ažuriraj stanje web-shopa pri izradi računa u Synesisu” odnosi se na izradu računa u Synesisu za