Pisanje bloga na web stranici najbolji je besplatan marketinški alat koji posjedujete. S izradom web stranice vaš posao tek počinje, a ne završava. Stranica mora biti živa, redovito osvježena novim sadržajem kako bi povećavala svoju poziciju u tražilicama i isplatila se u konačnici. U nastavku saznajte zašto je važno pisati blog o svom poslu.

Razvijte posao pisanjem bloga

Bez obzira kojim poslom se bavite, sigurno ga možete razviti pisanjem bloga. Pisanjem o svojim proizvodima i uslugama lakše ćete uvjeriti svoje potencijalne klijente da možete biti njihov pravi izbor, umjesto da ih pokušavate osobno uvjeriti. I osobno uvjeravanje je dobro, kad imate koga uvjeravati u svoje sposobnosti ili da kupi proizvod, ali radi se o relativno malom broju ljudi s kojima ste u kontaktu. Putem web stranice možete dosegnuti ljude koje ne poznajete, niti oni poznaju vas te na taj način proširiti broj klijenata ili kupaca.

Veća vidljivost web stranice u rezultatima pretraživanja

Kad pišete blog, posjećenost web stranice raste, a time i osviještenost publike o vašoj ponudi. Praćenjem statistike pregleda stranice i klikova koji se događaju na web stranici možete vidjeti koja vrsta sadržaja bolje prolazi, a ako vam posjetitelji postavljaju pitanja komentirajući objave povećava se angažman i vrijeme provedeno na stranici što dodatno donosi povećanje pozicije u rezultatima pretraživanja.

Svakodnevno pisanje novih objava pomaže vam pokazati koliko ste posvećeni svom poslu, koliko imate znanja i kako možete pomoći drugima ako pružate neke usluge ili koliko vaši proizvodi mogu biti zanimljivi i korisni. Pisanjem bloga možete se predstaviti kao stručnjak u svom poslu i tada će biti veća vjerojatnost da će korisnici naručiti vašu uslugu, a pokažete li da svoje proizvode proizvodite s posebnom pažnjom pridobit ćete povjerenje potrošača koji će kupiti vaše proizvode.

Počeli biste pisati blog odmah, ali ne znate o čemu pisati?

Ako imate web stranicu koja vam ne donosi profit, počnite pisati blog što prije. Redovno objavljivanje novih postova o vašem poslu otkriti će vašu pouzdanost i uspostaviti povjerenje s klijentima, a rezultat vašeg truda biti će vidljiv i u organskom rastu posjećenosti stranice.

kako napisati objavu za web stranicu
Kako napisati dobru objavu za web? Pročitajte ovdje!

O čemu pisati u blogu?

Nažalost, imamo nekoliko primjera klijenata kojima smo napravili web stranice, rekli bismo – samo za ukras. Otkad smo te stranice završili na njima ništa novoga nije objavljeno i njihova početna pozicija u SERP-u (rezultati pretraživanja) svakoga dana sve više pada. Kada te klijente pitamo zašto je to tako, kažu da im je neugodno hvaliti se i sve što napišu zvuči im glupo. Napišu jednu rečenicu pa je obrišu jer je glupa pa napišu drugu i odmah je obrišu jer je još gluplja od prve i tako sve dok im ne dojadi i odustanu od pisanja.

Ako i vi imate problem s idejama o čemu pisati možda vam možemo pomoći s nekoliko ideja:

  • Imate proizvod? Detaljno ga opišite.
    • Od kojih materijala je izrađen
    • Za što je namijenjen i navedite nekoliko primjera primjene.
    • Kome je proizvod namijenjen.
    • Opišite i druge varijante istog proizvoda.
    • Kako ste došli na ideju da ga proizvedete.
    • Na kraju zatražite čitatelje da komentiraju objavu i daju vam svoje mišljenje ili zatražite recenziju svoje objave kako smo to napravili mi u našem blogu.
  • Pružate uslugu? Opišite uslugu i recite zašto baš vi to najbolje radite.
    • Kome je namijenjena usluga.
    • Koje su koristi od vaših usluga.
    • Uvjeti pružanja usluge. Koliko vam vremena treba i koji su vaši zahtjevi od klijenta za izvršenje usluge.
    • Kako se usluga koju obavljate obično izvršava itd.
Kako pisati blog o svom poslu

Pokušajte svakog posjetitelja pretvoriti u kupca ili klijenta

Svaka objava trebala bi završiti poveznicom na proizvod ili uslugu kako bi potaknuli korisnike na daljnju akciju. To može biti jednostavna poruka s poveznicom do kontakt obrasca ili poveznica na određeni proizvod koji ste spomenuli u objavi ili web shop ako se radi o svim proizvodima ili bilo što drugo što bi moglo čitatelja pretvoriti u ku