Kako pisati blog o svom poslu i zašto je to važno

Autor: |2020-07-09T16:03:28+00:009 srpnja, 2020|Kategorija: Web dizajn|

Pisanje bloga na web stranici je najbolji i besplatan marketing alat koji posjedujete. Opet ćemo i ovdje ponoviti što smo već napisali u nekoliko objava u našem blogu, s izradom web stranice vaš posao tek počinje, a ne završava. Stranica mora biti živa, redovito osvježena novim sadržajem kako bi povećavala svoju poziciju u tražilicama i isplatila se u konačnici.

Bez obzira kojim poslom se bavite, sigurno ga možete razviti pisanjem bloga. Pisanjem o svojim proizvodima i uslugama lakše ćete uvjeriti svoje potencijalne klijente da možete biti njihov pravi izbor, umjesto da ih pokušavate osobno uvjeriti. I osobno uvjeravanje je dobro, kad imate koga uvjeravati u svoje sposobnosti ili da kupi proizvod, ali tu se radi o malom broju ljudi. Putem web stranice možete dosegnuti ljude koje ne poznajete niti oni poznaju vas, te na taj način proširiti broj klijenata ili kupaca.

Kad pišete blog, posjećenost web stranice raste, a time i osviještenost publike o vašoj ponudi. Praćenjem statistike pregleda stranice i klikova koji se događaju na web stranici možete vidjeti koja vrsta sadržaja bolje prolazi, a ako vam posjetitelji postavljaju pitanja komentirajući objave povećava se angažman i vrijeme provedeno na stranici što dodatno donosi povećanje pozicije u rezultatima pretraživanja.

Svakodnevno pisanje novih objava pomaže vam pokazati koliko ste posvećeni svom poslu, koliko imate znanja i kako možete pomoći drugima ako pružate neke usluge ili koliko vaši proizvodi mogu biti zanimljivi i korisni. Pisanjem bloga možete se predstaviti kao stručnjak u svom poslu i tada će biti veća vjerojatnost da će korisnici naručiti vašu uslugu, a pokažete li da svoje proizvode proizvodite s posebnom pažnjom pridobit ćete povjerenje potrošača koji će kupiti vaše proizvode.

Počeli biste pisati blog odmah, ali ne znate o čemu pisati?

Ako imate web stranicu koja vam ne donosi profit, počnite pisati blog što prije. Redovno objavljivanje novih postova o vašem poslu otkriti će vašu pouzdanost i uspostaviti povjerenje s klijentima, a rezultat vašeg truda biti će vidljiv i u organskom rastu posjećenosti stranice.

kako napisati objavu za web stranicu

Kako napisati dobru objavu za web? Pročitajte ovdje!

O čemu pisati u blogu?

Nažalost, imamo nekoliko primjera klijenata kojima smo napravili web stranice, rekli bismo – samo za ukras. Otkad smo te stranice završili na njima ništa novoga nije objavljeno i njihova početna pozicija u SERP-u (rezultati pretraživanja) svakoga dana sve više pada. Kada te klijente pitamo zašto je to tako, kažu da im je neugodno hvaliti se i sve što napišu zvuči im glupo. Napišu jednu rečenicu pa je obrišu jer je glupa pa napišu drugu i odmah je obrišu jer je još gluplja od prve i tako sve dok im ne dojadi i odustanu od pisanja.

Ako i vi imate problem s idejama o čemu pisati možda vam možemo pomoći s nekoliko ideja:

  • Imate proizvod? Detaljno ga opišite.
    • Od kojih materijala je izrađen
    • Za što je namijenjen i navedite nekoliko primjera primjene.
    • Kome je proizvod namijenjen.
    • Opišite i druge varijante istog proizvoda.
    • Kako ste došli na ideju da ga proizvedete.
    • Na kraju zatražite čitatelje da komentiraju objavu i daju vam svoje mišljenje ili zatražite recenziju svoje objave kako smo to napravili mi u našem blogu.
  • Pružate uslugu? Opišite uslugu i recite zašto baš vi to najbolje radite.
    • Kome je namijenjena usluga.
    • Koje su koristi od vaših usluga.
    • Uvjeti pružanja usluge. Koliko vam vremena treba i koji su vaši zahtjevi od klijenta za izvršenje usluge.
    • Kako se usluga koju obavljate obično izvršava itd.

Kako pisati blog o svom poslu

Pokušajte svakog posjetitelja pretvoriti u kupca ili klijenta

Svaka objava trebala bi završiti poveznicom na proizvod ili uslugu kako bi potaknuli korisnike na daljnju akciju. To može biti jednostavna poruka s poveznicom do kontakt obrasca ili poveznica na određeni proizvod koji ste spomenuli u objavi ili web shop ako se radi o svim proizvodima ili bilo što drugo što bi moglo čitatelja pretvoriti u kupca ili novog klijenta.

Računajte na buduće marketinške aktivnosti

Ne će svaki posjetitelj web stranice postati kupac, stoga je dobro pokušati prikupiti podatke od korisnika za buduće marketinške aktivnosti. Omogućite čitateljima da se prijave na vaš newsletter ili omogućite prijavu na web push obavijesti što je veoma popularno u zadnje vrijeme jer prijava na te obavijesti ne zahtjeva unos osobnih podataka.

Za još objava koje bi vam mogle pomoći u pisanju bloga o vašem poslu, pretražite objave u našem blogu!

Je li ova objava korisna?

Autor

Web i grafički dizajner koji svoj posao stvarno voli! Pedantan, voli cjepidlačiti, ali takva osobnost mu uz ovaj posao odlično pristaje. Pročitaj više...

Ostavite komentar